Handboogschieten: W&W recurve set

Aangeboden: W&W recurve set Prijs: Bieden

Hallo ik bied hier mijn oude recurveboog aan

Reden van verkoop: vanwege studie, blessures en andere interesses ben ik gestopt met boogschieten.

De boog bestaat uit:
- W&W Infinite middenstuk(model 2005) matzwart
- W&W Inno Latten 68 inch 42 lbs
- Sure Loc vizier met Titan recurve scope
- W&W HMCL stabilisatie systeem, 2x kort 1x lang met extender, Sebastian Flute demper en carbon V-bar
- Shibuya button en spigarelli pijlsteun

Met accessoires:
- Anker tab(cavalier), arm en borst beschermer(cartel)
- Spankoord
- Beschermhoezen voor latten en middenstuk
- Cartel boog rugzak
- 4 pijlen op 28,5 inch lengte maat 2114(ik heb meer pijlen maar deze zijn beschadigd of hebben een afwijking)
- Pijlentas, 3 buizen, Cartel
- Pees, aan vervanging toe
- liggende boog steun en staande boog steun

Verder de latten zijn eigenlijk nog zo goed als nieuw, er zijn ongeveer 500 pijlen mee geschoten.
Op het middenstuk zitten een paar kleine beschadigingen in de lak.
Alles is vrijwel zo goed als nieuw en er is altijd met zorg mee om gegaan, ik ben met deze boog 2 keer kampioen geworden van de bond G.S. met een score van de 9,3 gemiddeld op 25 meter, waarmee ik als jeugdlid alle schutters van de bond achter me liet.

Gr. Ritchie
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zoeken op Handboogschieten