Handboogschieten: win&win handboog te koop

Aangeboden: win&win handboog te koop Prijs: Bieden

hallo ik bied mij recurve handboog te koop aan. hieronder is een lijst wat er allemaal op zit: Middenstuk : WIN&WIN XPERT rechtshandig. met een carbon dempingsysteem voor zo min mogelijke terug slag als je de pees los laat.
Latten : kap 20 pond always first Vizier :. het is een vizier wat normaal op een compound boog moet maar ik heb hem om een recurve boog gezet dat kan ook. merk arc systeme
Butten :. arc systeme
Klikker :. beiter 0.25
Oplegger :. hoyt
Stabilisatie set :. v-bar van black sheepde rest is van carbo fast black X Koffer/ tas: sebastien flute
Vingertap : standaard
Arm beschermer :. standaard
Spankoort :. een speciale anti slip spankoort
Pijlen: 5x easton platinum plus super lite (nog geen 1/2 seizoen mee geschoten).
Pees : (1/4 seizoen mee geschoten). +standaard waar je de boog kunt opleggendit alles is allemaal gloed nieuw gekocht en ik heb er maar een paar maanden mee geschoten. alleen toen vond ik een nieuwe sport die ik leuker vond. toen heb ik deze sport eigenlijk verwaarloost door niet meer te gaan oefenen. maar met de boog is niks mis mee. dit alles heeft meer dan 750 euro gekost! daarom wil ik geliefde geen onzin bod krijgen. alles moet in een keer verkocht worden niet alles los!verzenden kan volgens mij maar dan is de verzend koste wel voor de koperu kunt me altijd bellen op 043 3612521of mailen op indyvankessel@gmail.com
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zoeken op Handboogschieten