Handboogschieten: Samick - Outlander + setje pijlen (keus tussen soort pijlen)

Aangeboden: Samick - Outlander + setje pijlen (keus tussen soort pijlen) Prijs: T.e.a.b.

Beste Schutter of aanstaande Schutter,

Al sinds iets meer dan een jaar ben ik nu in het bezit van deze Samick Outlander. Ik heb de boog gekocht in de winkel van Van Buggenum Sports in Limburg voor 150 euro (boog + pees + hoes).

Er is flink mee geschoten, maar ja het is een Fiberglass boog dus dat zie je er echt niet aan.
Hij schiet nog steeds prima, op de boog zelf staat dat hij 40 pond trekt, ik heb een treklengte van 28inch en haal er iets meer dan 43 pond uit.

Hoe zit het in elkaar, ik heb 2 setjes pijlen die je erbij MAG kopen, hoeft uiteraard niet. De pijlen los kopen mag ook!

Ik heb: (beide setjes bestaan uit 8 pijlen)

Easten Legacy pijlen 1916 (gekocht voor 9,50 per stuk)
Deze pijlen zijn amper gebruikt, slechts 4 van de 8 zijn er een paar keer gebruikt.
De pijlen zijn gespined op 45 - 50 en je kunt ze dus prima afschieten met deze boog.
Fletchingcombinatie is Geel - Zwart - Zwart, er zit een zwarte nock op.

Zelfgemaakte houten pijlen!
Ceder hout, groene fletchings met een mat zwart gespoten hanenveer (ik weet het niet ideaal maar ze schieten prima). De veren zijn omwonden aan de voorkant en bij de nock. Er zit een standaard doelpunt op (middeleeuwse stijl).

De boog wil ik verkopen voor minimaal 110 euro, dit omdat hij simpelweg prima is (prijs uiteraard ter discussie).
Je krijgt er van mij de hoes bij, de pees (uiteraard) en een opspankoort mocht je dit willen.
De pees mag vervangen worden maar dit hoeft niet.

Koop je de boog met een set pijlen? Dan zijn de prijzen dus als volgt:

Boog + benodigde accesoires = 110 (exclusief verzendkosten)
Boog + setje Easton Legacy = 170 (exclusief verzendkosten)
Boog + setje zelfgemaakte pijlen = 130 (exclusief verzendkosten

Pijlen los dus (8 pijlen):
Easton setje 60 euro
Zelfgemaakt 20 euro

Ik ga absoluut niet discussiëren over de prijs van de Easton pijlen, amper gebruikt in de winkel betaal je er 20 euro meer voor.

Mocht je geïnteresseerd zijn je kunt de boog en de pijlen gerust komen proberen, uiteraard even bellen.

Mvg,

Vincent
0653739391
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zoeken op Handboogschieten