Handboogschieten: Hoyt Ultra Elite XT2000 Compoundboog

Aangeboden: Hoyt Ultra Elite XT2000 Compoundboog Prijs: T.e.a.b.

Hoyt Ultra Elite XT2000 Compoundboog Rechtshandig
Kleur: Riptide
Treklengte: 27" - 29.5"
Trekgewicht: 50-60#
Zeer complete set voor de compoundschutter.
De set bestaat uit het volgende:
Hoyt Ultra Elite XT2000 RH
Golden Key Arrow rest
Sure-Loc Challenger 550 9" vizier
Beiter scope 39mm 4x lens + extra 6x lens
Easton X10 lang + kort + v-bar, gekocht voorjaar 2010.
2 x release
Carter Target 3 Tumb
Carter Evolution+ Back Tension
12 X Easton X7 eclipse 2315 zo goed als nieuw, gekocht voorjaar 2010, amper mee geschoten
12 X Easton Yukon Gamegetter 2315 gebruikt
9 X Easton ACC 3-28/500 gebruikt
TransportKoffer + extra boogtas voor evt op de fiets
Pijlentas gompy Leer
2 x Standaard
+ nog vele extras

Boog is in voorjaar 2010 voorzien van nieuwe kabels en pezen, bij Elzinga Archery
Deze boog is altijd met de uiterste zorg behandeld en alles ziet er dan ook zeer netjes uit.
Ik doe deze boog weg, omdat het me aan tijd ontbreekt om er vol voor te gaan en ik graag een andere hobby wil gaan oppakken.
Alles bij elkaar vertegenwoordigd dit een nieuwwaarde van bijna € 3000,-
Doe een goed bod en deze prachtige zeer goed onderhouden compound is van jou.

Wil je extra informatie of foto's ontvangen bel me dan gerust of stuur mij dan een mailtje.
meer info


1 opmerking:

Anoniem zei

heeft u wat meer foto en wat is de prijs van de boog mijn email aders is w.fincke@home.nl

Een reactie posten

Zoeken op Handboogschieten