Handboogschieten: LINKS-handige handboog tekoop(COMPLEET)

Aangeboden: LINKS-handige handboog tekoop(COMPLEET) Prijs: Bieden

hierbij stel ik mijn links-handige handboog tekoop.(24 pond) ik doe hem weg omdat ik ben gestopt met deze sport, en hij mij nu meer in de weg ligt.hij is prima in conditie,wel lichte gebruikers schade maar niks ernstigs. bij deze recurve boog krijg je:-6x alluminium licht gewicht pijlen4x alluminium pijlen die beschadigd zijn( de veertjes hoeven alleen vervangen te worden)1x spankoort1x peesde nodige beschermings en schiet materialen(harnas ect.)een voledige stabilizator set TWV.€ 120,-!!een vizier uiteraard en een pijlen houder.alles zit in een mooie kist gevuld met schuim, zie fotos.makkelijk mee te nemen en op tebergen .kort om een hele complete set, ook erg leuk voor beginners.heb je interesse liever bellen dan mailen :).groetjes
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zoeken op Handboogschieten