Handboogschieten: mooie recurveboog met toebehoren

hallo ik heb nog een mooie recurveboog wegens mijn pijn in mijn armen kan ik mijn hobby niet meer uitvoeren
ik heb de boog als nieuw gekocht is net een paar maanden oud ik heb er van alles bij zitten wat er bij hoort de pijlen wat er bij ziten zijn wel gebruikte
het merk is kap

item prostyle
length 64-22 inch
weight 60-26 lbs

ik heb er bij zitten

een draag tas voor de boog zelf
een beschermkoker voor de pijlen
een pijlen huptas
een polsbescherming
een potje pees wax
een verzier voor op de boog zelf (mist wel 2 schroefjes)
een handschoen om de pees mee opspaning te trekken
een koortje voor de boog dat het niet op de grond kan vallen

dus doe een goed bod dan kan het voor u zijn

OP ONZIN BIEDINGEN WORD NIET OPGEREAGEERD

BEKIJK OOK MIJN ANDERE ADVERTENTIE,S
meer info

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zoeken op Handboogschieten