Mijn mooie Bitzenburger staat te koop, omdat ik er nog een heb. Ik maak te weinig pijlen, om met twee Bitzen te werken, dus eentje is genoeg. De staat is heel erg goed met weinig gebruikssporen. |
| meer info |
handboogsport, handboogschieten, pijl en boogschieten, pijlen voor handboog, handboog schieten
Mijn mooie Bitzenburger staat te koop, omdat ik er nog een heb. Ik maak te weinig pijlen, om met twee Bitzen te werken, dus eentje is genoeg. De staat is heel erg goed met weinig gebruikssporen. |
| meer info |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten