Handboogschieten: Compoundboog te koop

Aangeboden: Compoundboog te koop Prijs: Bieden

Hoi,
ik bied hierbij mijn handboog te koop aan omdat ik ben gestopt met handboogschieten, ik heb deze sport nu 8 jaar gedaan.Ben gestopt vanwege blessures. Het gaat om een rechtshandige boog. De boog heb ik nu 2 jaar in mijn bezit.

  • De boog: Bowtech
  • Vizier: Sure Loc
  • Stabilisator: Carbo Fast Quadro Plus
  • kantelrelease: Carter Solution 3
  • 3 oudere pijlen, handige standaard (zie foto).
  • Reserve stabilisator.
  • Boog is een snelle, werkt het fijnst met carbon pijlen.
  • Is niet veel gebruikt vanwege blessures.
  • Staat momenteel afgesteld op ongeveer 57 pond.
  • Kan lichter afgesteld worden, maar ook nog een stukje zwaarder.
  • Boog in nieuwstaat gekochtBij vragen: mailen, of kom met een goed bod, ik weet wat het waard is.

foto's komen later
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zoeken op Handboogschieten