Handboogschieten: Nieuwe handboog voor jeugd/kinderen

Aangeboden: Nieuwe handboog voor jeugd/kinderen Prijs: € 25,00

Ik heb diverse handbogen liggen voor kinderen vanaf 7-8 jaar.
Zo heb ik nieuwe 20 ponds handbogen (zoals te zien op de foto's) incl. 2 pijlen, eenvoudig vizier, vingerbeschermer, armbeschermer en pijlenhouder. Deze kosten 75 euro.

Ook heb ik nog 2 andere eenvoudige handbogen voor kinderen, hier zit enkel 1 pijl bij (ik heb nog meerdere pijlen liggen). Deze kosten 25 euro per stuk.
Daarnaast heb ik ook nog een paar handbogen met een houten middenstuk die geschikt zijn voor kinderen vanaf 12 jaar.

Verzenden is mogelijk.

Stuur maar een mailtje als je interesse hebt of als je meer informatie wilt. Als je wilt bellen graag na 18:00 uur
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zoeken op Handboogschieten