Handboogschieten: houten pijlen en custom pijlen

Aangeboden: houten pijlen en custom pijlen Prijs: Bieden

Houten handboog pijlen cervice....

Nieuwe pijlen nodig ..?
Hierbij bied ik aan om pijlen te maken voor de shutters .

Een custom pijl is ook mogelijk , vertel je wensen

Wat ik moet weten zijn bepaalde dingen zoals :
Spine waarde .
Welk soort schacht lawaaiboom ,cedar .
Dikte van de schacht dus gebruik je 5/13e of 11/32e .
welke soort punt je hebben wil en welk gewicht .
kleur veer en vorm veer (parabool , shield) .
kleur nok .

Levering hangt af van het aantal pijlen die besteld worden (aangezien ik nog maar net begonnen ben ben ik nog niet zo groot)

U kan altijd een goede kwalitijd pijl verwachten , die met zorg in elkaar gezet is .
Omdat ik zelf ook weet hoe belangrijk een goede pijl kan zijn .
Aangezien ik zelf ook actief ben in de boogschiet sport heb ik al menig wat pijlen in elkaar gezet .

mvg Patrick

Ps: prijs van de pijlen is afhankelijk van wat je hebben wil
Voor verdere informatie kan je mij bereiken via de e-mail
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zoeken op Handboogschieten